HTML

Lazán, mint a kazán

Ez egy snassz kis blog az életem egy-két eseményéről...Semmi extra.

Friss topikok

  • Thomee: Az a baj, hogy már legalább 3 éve próbálok pozitívan állni a dolgokhoz, de a dolgok nem akarnak po... (2008.07.31. 09:20) Nem tudom, mi van velem

Linkblog

2007.04.26. 15:22 Thomee

harmadik

Ami a legmeglepőbb dolog, az az, hogy a harmadik napon is írok...

Ami még ennél is meglepőbb az az, hogy még (két és fél éve) itt dolgozom, ennél a szemét cégnél...

A következő történt:

Jóságos, igazságos és tévedhetetlen főnököm rendelt zsír új, hiper-szuper céges mobilokat. Igen ám, de nekem nem... Minden kollégám és ő maga is új telót kap, csak én nem. Jelzem, hogy régebb óta vagyok a cégnél, mint ő maga és fejből le tudom rajzolni az összes épület alaprajzát és egy éve egy személyben vagyok 2 dolgozó.

Végtelenül csalódott vagyok. El akarok menni innen!

Ez nem vagdalkozás, vagy ilyesmi. Egész egyszerűen elfogyott a türelmem. Tényleg. Végeztem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://semmiextra.blog.hu/api/trackback/id/tr9063888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása