HTML

Lazán, mint a kazán

Ez egy snassz kis blog az életem egy-két eseményéről...Semmi extra.

Friss topikok

  • Thomee: Az a baj, hogy már legalább 3 éve próbálok pozitívan állni a dolgokhoz, de a dolgok nem akarnak po... (2008.07.31. 09:20) Nem tudom, mi van velem

Linkblog

2007.07.26. 10:32 Thomee

Még egy kicsi

Mitán postoltam az előző bejegyzést, akkor jutott eszembe, hogy meg kellene osztanom néhány bölcsességet veletek.

1. Soha ne vegyetek új autót akkor, amikor úgy érzitek, hogy veszélyben a munkahelyetek!

2. Soha nem kérjetek hitelkeretet a számlátokra, mert ha elveszítitek a munkahelyeteket és nem kaptok átutalást, akkor szépen lassan felélitek a hitelkeretet és majd törhetitek a fejetek, hogy hogyan fizetitek vissza, mikor nincs jövedelmetek!

3. Soha ne bízzatok meg egy olyan emberben, akinek a havi jövedelme annyi, amiből te kb. 1 évig vígan eléldegélnél, ha azt mondja, hogy dolgozz neki, aztán meg nem tudod elérni egy hétig, de még hiszel neki és még várat két hónapig, majd közli, hogy ne aggódj!

4. Soha ne bízzatok meg alkusz céget a kötelező biztosítás megkötésével!

Most ezek a végtelenül bölcs dolgok jutottak eszembe és a lelkem mélyén remélem, hogy nem csak én vagyok olyan idióta, hogy ezeket a hibákat elkövetem. Kicsit jobban érezném magam, ha kiderülne, hogy ezek mindennapi problémák és nem vagyok lúzer. :-)

 

Isten áldja az álláskeresőket!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://semmiextra.blog.hu/api/trackback/id/tr80125648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása