HTML

Lazán, mint a kazán

Ez egy snassz kis blog az életem egy-két eseményéről...Semmi extra.

Friss topikok

  • Thomee: Az a baj, hogy már legalább 3 éve próbálok pozitívan állni a dolgokhoz, de a dolgok nem akarnak po... (2008.07.31. 09:20) Nem tudom, mi van velem

Linkblog

2008.03.29. 17:10 Thomee

Crank, meg Men's Health

Na kérem! Itt vagyok. Élek. Alapítottam egy céget és hülyére keresem magam. Természetesen csak tisztességesen. Semmi okosság! Még az kéne, hogy seggbe rúgjanak.

A házasságom kezd egy füstölgő kiégett házhoz hasonlítani. Ennek oka elsősorban a szex hiányában keresendő. Vicces, mert augusztusban lesz egy éve, hogy házasok vagyunk. Négy és fél éve ismerjük egymást, tehát még arról sincs szó, hogy száz éve együtt és már unalmas. Nem mennék bele a részletekbe.

Bosszant az is, hogy van egy csomó jó gondolatom és lusta vagyok leírni őket, amikor eszembe jutnak, később meg elfelejtem őket mert ezer felé jár az agyam.

Az is bosszant, hogy egy éve nem találok kis hazánkban Men's Health -t. Ezek az őrjítő problémák teljesen kikészítenek...

Megnéztem a Crank c. filmet Jason Statham -mel és Amy Smart -tal. Jó volt. Tetszett. Művészi értékeket nem kell keresni benne, de kikapcsolódásnak pont megteszi és nem utolsó sorban Amy Smart nagyon ott van (mellesleg megjegyzem, hogy nem vonzódom a férfiakhoz, de ha nő lennék –ami nem vagyok-, akkor Jason Statham is megérne egy misét vagy mi…)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://semmiextra.blog.hu/api/trackback/id/tr91402131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása