HTML

Lazán, mint a kazán

Ez egy snassz kis blog az életem egy-két eseményéről...Semmi extra.

Friss topikok

  • Thomee: Az a baj, hogy már legalább 3 éve próbálok pozitívan állni a dolgokhoz, de a dolgok nem akarnak po... (2008.07.31. 09:20) Nem tudom, mi van velem

Linkblog

2007.05.07. 12:06 Thomee

katasztrófahelyzet

Ez egy igazi katasztrófa! Azon gondolkozom, hogy átnevezem a blogom panaszblogra, vagy valami hasonlóra. Pont olyan vagyok, mint egy öregasszon, akinek minden csontja fáj.

A múlt héten nem dolgoztam. Nagyon jó volt ahhoz képest, hogy elég sűrű volt a program. Nagyon jót tett, hogy nem kellet az idióta főnököm és kollégáim fejét bámulnom és vigyorognom, mint akinek a hóna alá köptek. Tudom, hogy mindenki azt szajkózza, hogy valósítsd meg önmagad, légy önmagad, vállald az érzéseidet, meg ilyenek, de nekem ez valahogy nem megy. Folyamatosan meghazudtolom önmagam, azzal, hogy jópofizom, amikor legyszívesebben elküldenék valakit a jó édes anyjába. Pedig ez egyáltalán nem jellemző rám. Régen egy igazi barom voltam. Megmondtam mindenkinek a tutit és nem érdekelt a véleményük. Talán öregszem. Ez a bölcsesség?

 

Holnap lesz a 24. születésnapom. Nagyon érzékeny vagyok a szülinapokra. A tavalyi egy igazi depressziófröccs volt. Abban az időben voltunk külön a barétnőmmel, aki idő közben már a menyasszonyom. Senki, ismétlem SENKI nem köszöntött meg a születésnapomon. A senki alatt értem a szüleimet, az akkor éppen ex barátnőmet. Egyetlen-egy ember vette a fáradtságot, hogy böfögjön egy "boldog születésnapot", de ez egy olyan ember volt, akitől soha életemben nem vártam még azt sem, hogy tudja, hogy mikor van. Furcsa az élet.

 

A munkahelyem, úgy érzem veszélyben van. Nem valami következetes a főnököm és kapkod ide-oda és két ember helyett dolgozom, így elsikkad egy-két feladatom. Ezek mind kisebb projectek, igazából nem múlik rajtuk semmi és mégis állatira ki van akadva rám. Fél éves periódusai vannak. Fél évig én vagyok a legjobb embere, aztán fél éven keresztül ki akar rúgni. Nem értem, de már nem is akarom megérteni. Próbálkoztam eleget és emberileg, szakmailag nálam a pali megbukott. Az egyik kollégám, azt hittem jó fej, de két év után kezdem kiismerni. Elég fura fazon. Arra épít, hogy tudja milyen vagyok és ki akarja használni azt, hogy eljátsza, hogy a barátom, csepegtet egy-két információt, amik engem érdekelnek, de nem mond el mindent. Tudom, hogy irányítani akar, de rábaszott, mert kb. fél éve rájöttem erre.

 

De jó lenne fél évig szabin lenni!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://semmiextra.blog.hu/api/trackback/id/tr7172057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása